Bona Terra
branding, etykiety
Bona Terra to niezwykłe miejsce, kultywujące winiarskie tradycje z XIII wieku. Właściciele tej młodej, ale ambitnej plantacji winorośli tworzą produkty wyjątkowe, charakteryzujące się zupełnie nowym spojrzeniem na wino. Chętnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem, dlatego zależało im na tym, by marka wyróżniała się brandingiem i zapadała w pamięć.
Cele: wprowadzenie nowej marki na rynek lokalny i budowa świadomości marki wśród klientów
Zadania wykonane przez agencję: nazwa, logo i spójna identyfikacja wizualna, kreacja etykiet na butelki, materiały na portale społecznościowe
Bona Terra
branding, etykiety
Bona Terra to niezwykłe miejsce, kultywujące winiarskie tradycje z XIII wieku. Właściciele tej młodej, ale ambitnej plantacji winorośli tworzą produkty wyjątkowe, charakteryzujące się zupełnie nowym spojrzeniem na wino. Chętnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem, dlatego zależało im na tym, by marka wyróżniała się brandingiem i zapadała w pamięć.
Cele: wprowadzenie nowej marki na rynek lokalny i budowa świadomości marki wśród klientów
Zadania wykonane przez agencję: nazwa, logo i spójna identyfikacja wizualna, kreacja etykiet na butelki, materiały na portale społecznościowe